159
۰۶ مرداد ۱۳۹۵

حمایت خیرین نظرآبادی از 375 کودک نیازمند

مدیر کمیته امداد نظرآباد گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان حامی 375 کودک نیازمند هستند.

به گزارش کودک پرس، مجید امیریان اظهار داشت: به دلایل مشکلات اقتصادی، برخی از خانواده‌ها نمی‌توانند نیازهای اقتصادی و معیشتی خود را تأمین کنند.

وی افزود: به همین دلیل شاهد هستیم که خانواده‌های محروم و نیازمند برای رفع مشکلات خود به کمیته امداد مراجعه کرده و این نهاد موظف است در جهت رفع مشکلات معیشتی آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد تصریح کرد: به طور قطع اگر فرد و یا افرادی در یک جامعه دچار تنگناهای اقتصادی و معیشتی باشند، بیش از دیگر افراد جامعه گرفتار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند و در این بین کودکان معصوم بیشتر در معرض خطرات هستند.

امیریان عنوان کرد: به همین دلیل طرح‌هایی با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و یا کودکانی که سرپرست آنها توانایی تامین هزینه‌ها را ندارند، در قالب دو طرح محسنین و اکرام ایتام در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: در حال حاضر 375 کودک محروم و نیازمند که 186 نفر از آنها ایتام بوده و 189 نفر نیز کودکان محروم و نیازمند هستند، تحت حمایت مردم خیر و نیکوکار نظرآبادی قرار دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد افزود: بر اساس طرح‌های اکرام ایتام و یا طرح محسنین، افراد انسان دوست با پرداخت ماهانه حداقل 330 هزار ریال می‌توانند یک و یا چند کودک را تحت حمایت خود قرار دهند.

امیریان تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه، مردم نیکوکار، مومن و ولایی شهرستان نظرآباد در مجموع 350 میلیون تومان به صورت کمک نقدی و مستقیم در طرح اکرام ایتام و همچنین طرح محسنین مشارکت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اقدام این افراد بسیار ارزشمند بوده و در نزد پروردگار دارای پاداشی عظیم و نیکو است، گفت: از مردم خیر شهرستان نظرآباد می‌خواهیم که برای رفع مشکلات این کودکان معصوم که به طور قطع آینده‌سازان کشورمان هستند، بیش از گذشته با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری و همراهی داشته باشند.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار