موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15895
۱۲ بهمن ۱۳۹۵

برپایی کارگاه موسیقی کودکان در شیراز

کارگاه زمستانی تربیت مربی موسیقی کودک با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن فرهنگی اتریش و هتل بین المللی ستارگان در تاریخ ١٣ لغایت ١٥ بهمن ماه ١٣٩٥ برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس، یک هزار و ششصد و هشتادمین برنامه اجرایی موسسه فرهنگی هنری آبنوس، به “کارگاه زمستانی تربیت مربی موسیقی کودک” در شیراز با حمایت انجمن فرهنگی اتریش، اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، “کارگاه زمستانی تربیت مربی موسیقی کودک” با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن فرهنگی اتریش و هتل بین المللی ستارگان در تاریخ ١٣ لغایت ١٥ بهمن ماه ١٣٩٥ در محل موسسه فرهنگی هنری آبنوس شیراز برگزار می شود.

 

دکتر پاولو والخو مدرس این کارگاه و استاد مدعو دانشگاه موتسارتیوم و دانشکده ارف شول ورک شهر سالزبورگ در کشور اتریش می باشند که به تدریس کاربرد عناصر موسیقی ملل در کلاس های آموزش موسیقی کودک خواهند پرداخت و همچنین هرش آرمند در این کارگاه به تدریس بازی های حرکتی می پردازند.

شهرام ممتحن مدیر اجرایی کارگاه و مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری آبنوس اعلام داشت: برای برگزاری این کارگاه حدود یکسال پیش برنامه ریزی ها شروع شد، تلاش های بسیاری انجام شد و این کار نتیجه یک فعالیت تیمی و گروهی است .

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن فرهنگی اتریش و هتل بین المللی ستارگان حامی این کارگاه هستند و در طول سال گذشته در تمام مراحل اجرایی حضور فعال و موثر داشته اند.

وی افزود: مدرس بین المللی کارگاه دکتر پاولو والخو از اعضای هیات مدیره بنیاد کارل ارف مونیخ و استاد مدعو دانشگاه موتسارتیوم و دانشکده ارف شول ورک سالزبورگ در اکثر کشورهای دنیا به برگزاری کارگاه های تربیت مربی موسیقی کودک پرداخته و حضور ایشان برای ما در شیراز افتخار بزرگی است.

ممتحن گفت: در این کارگاه هرش آرمند فارغ التحصیل دانشگاه تهران در رشته موسیقی به تدریس بازی های حرکتی و کاربرد عناصر حرکت در کلاس های موسیقی کودک خواهند پرداخت.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آبنوس شیراز اظهار داشت: این مرکز تنها موسسه ایست که در جنوب کشور طی سال های گذشته  کارگاه های بین المللی تربیت مربی موسیقی کودک را بصورت تخصصی برگزار کرده کرده و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد از اهداف بلند مدت برگزاری این دوره ها است.

 

منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار