موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15882
۱۲ بهمن ۱۳۹۵

برنامه های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر فارس

نزدیک به ۲ هزار و ۷۰۰ برنامه در مجموع در ایام دهه فجر ۹۵ توسط کمیته کودکان و نوجوانان فارس به اجرا می رسد.

به گزارش کودک پرس، زهرا افتخاری، رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر فارس با اشاره به برنامه های این کمیته گفت: در این کمیته سعی داریم کودکان و نوجوانان را با ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدیه انقلاب اسلامی امروز از نسل بانیان انقلاب اسلامی باید به نسل حافظان انقلاب اسلامی برسد، افزود: با توجه به اینکه نسل جدید در انقلاب حضور نداشت می بایست با ابزار روز ارزش های انقلاب را به آنها معرفی کرد.

افتخاری با تاکید بر اینکه قریب به 600 عنوان برنامه در مراکز کانون پرورش فکری کودکانان نوجوانان ویژه ایام دهه فجر 95 برگزار می شود، افزود: نزدیک به 2 هزار و 700 برنامه در مجموع در ایام دهه فجر 95 توسط کمیته کودکان و نوجوانان فارس به اجرا می رسد.

وی، آشنا کردن کودک و نوجوانان با اهداف انقلاب و همچنین حفظ و اعتلای ایرانی و اسلامی از اهداف این کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر است، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب و آثار کودکان، خاطره گویی برای کودکان و نوجوانان، ملاقات با شخصیت های انقلابی، غبارروبی قبور شهدای نوجوان و دیدار با خانواده شهید کاوه از جمله برنامه این کمیته است.

 

این مقام مسئول افزود: برپایی ایستگاه های نقاشی و قصه گویی در مسیر راهپیمایی و نصب یکصد متر پارچه برای نقاشی کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه های این کمیته است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار