موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15875
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

هزار کودک اردبیلی در کانون غنچه‌های هلال احمر استان عضو شدند

مهمترین سرمایه جمعیت هلال احمر مردم هستند که در قالب داوطلبان، جوانان و غیره به صورت امدادگر و نجاتگر در جمعیت هلال احمر فعالیت کرده و دستگیر این نهاد در حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستند.

به گزارش کودک پرس، بهرام غیبی در جشن بزرگ طلوع فجر ویژه کانون غنچه های هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد:اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر در 80 کانون سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ساختن آینده ایمن و جامعه تاب‌آور هیچ راهی جز آموزش نداریم، بیان کرد: آموزش ارزان‌ترین، آسانترین و پرتاثیرترین روش ایمن‌سازی جامعه است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه هلال احمر کارمندان اندکی دارد که با آنها نمی تواند امدادرسانی را انجام دهد، ادامه داد: مهمترین سرمایه جمعیت هلال احمر مردم هستند که در قالب داوطلبان، جوانان و غیره به صورت امدادگر و نجاتگر در جمعیت هلال احمر فعالیت کرده و دستگیر این نهاد در حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستند.

غیبی تصریح کرد: همزمان با دهه فجر روز 12 بهمن ماه از بالگرد امداد هوایی هلال احمر رونمایی می شود و این بالگرد ماهانه 15 تا 20 روز در استان مستقر خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ ایثار، نوع دوستی و آگاهی بخشی به کودکان و خانواده‌های آنها است و باید تلاش کنیم فرهنگ امدادی همه گیر شود.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در کنار آموزش‌های رسمی در آموزش و پرورش، نیازمند آموزش زندگی برای کودکان هستیم، ادامه داد: اگر کودکان با قوانین و مقررات آشنا نشوند در زندگی فردی و اجتماعی دچار اختلال خواهند شد.

ستاری بیان کرد: باید به سمت مدرسه برای زندگی حرکت کنیم تا کودکان علاوه بر آموزش‌های رسمی نیازها، موارد مورد نیاز برای زندگی را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها باید به صورت علمی و کاربردی باشد، اظهار کرد: آموزش در ذهن کودکان ماندگار است برای همین آموزش به این قشر بازدهی بالایی دارد.

 

منبع: جوان آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار