موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
158647
۱۳ خرداد ۱۳۹۷

استقبال از نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» در نمایشگاه قرآن کریم

نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» که در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن کریم عرضه می‌شود، با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن مواجه است.

به گزارش کودک پرس ، مجموعه کامل مهارت های اصلی و ضروری برای آموزش کودکان با عنوان «کودک نابغه قرآنی» در بخش محصولات رسانه های دیجیتال بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه می شود و این نرم افزار با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن مواجه است.

این نرم افزار شامل بخش های آموزش زبان انگلیسی،آموزش نقاشی کودکان، بسته هوش، آموزش کاردستی و مجموعه کامل آموزش قرآن کودکان است که به همت موسسه کودکان شهر فرشته در نمایشگاه قرآن عرضه می شود.

آموزش زبان انگلیسی دراین نرم افزار شامل سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته است که آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی همراه با شعر و ترانه، تمرین های جذاب، آزمون، مسابقه و بازی های بسیارجالب آموزشی والفبا و اعداد و نیز آموزش مکالمات روزمره در این نرم افزار مورد توجه قرار گرفته است.

 

بنابراین گزارش، در بخش بسته هوش این نرم افزار ضریب هوشی کودکان اندازه گیری می شود، انواع معما و سوالات هوش جالب برای افزایش هوش کودکان، انواع تست هوش تصویری کودکان، سوالات هوش چالشی جهت افزایش تمرکز و تحلیل کودکان از بخش های این نرم افزار است.

در بخش کودک نابغه قرآنی این نرم افزار هم آموزش روخوانی، حفظ قرآن کریم ویژه کودکان در نظر گرفته شده است، انیمیشن های آموزشی جهت آموزش رفتارهای پسندیده،قصه گویی قرآنی برای زمان خواب بچه ها، شامل تمامی قصه های شیرین قرآن، مسابقات قرآنی بازی و رنگ آمیزی قرآنی و دانستنی ها و معماهای قرآن ویژه کودکان جهت بالا بردن سطح دانش قرآنی کودکان مورد توجه قرار گرفته است.

 

یادآور می شود، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپا است.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار