15862
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان»

دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» همزمان با دهه کرامت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» به مناسبت سالروز باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و همزمان با دهه کرامت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (علیه السلام)، گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی را از اهداف جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: شخصیت و ابعاد زندگانی، احادیث، هجرت حضرت امام رضا (علیه السلام) و سیره فرهنگ رضوی از محورهای دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» است.

کارگران به بخش های این جشنواره اشاره کرد و گفت: داستان (تولید کتاب برای کودکان و نوجوانان) و شعر (تولید کتاب برای کودکان و نوجوانان) از بخش های دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» است.

این مقام مسئول مهلت ارسال آثار را (۱ تیر) سال ۹۶ عنوان کرد و افزود: دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» ۵ مرداد سال ۹۶ برگزار می شود.

وی یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان آیت الله کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی هنری تحویل و یا به از طریق پست الکترونیکیchb@farhang.gov.ir   ارسال کنند.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان» به آدرس های  chb.shamstoos.ir وportalshamstoos.ir  مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار