158532
۱۲ خرداد ۱۳۹۷

چاقوی پسر ۱۵ ساله گلوی کودک ۱۲ ساله را برید

درگیری دو نوجوان ۱۲ و ۱۵ ساله در پاکدشت ورامین رنگ خون گرفت.

به گزارش کودک پرس ، در جریان درگیری دو نوجوان 15 و 12 ساله پاکدشتی، پسربچه 15 ساله با استفاده از چاقو ضربه‌ای به گردن کودک 12 ساله زد که باعث جراحت شدید وی شد.

بر اساس این گزراش، در درگیری این دو نوجوان که به زد و خورد و نزاع فیزیکی انجامیده بود پسربچه 15 ساله با استفاده از چاقو، اقدام به ضربه زدن به کودک 12 ساله کرد که این درگیری با دخالت پلیس و دستگیری پسر 15 ساله و انتقال کودک 12 ساله به بیمارستان خاتمه یافت.

 

سرهنگ قباد خنجری با اشاره به این درگیری که چند روز پیش در شهرستان پاکدشت به وقوع پیوسته بود گفت:‌ خوشبختانه در جریان درگیری این دو نوجوان، همکاران ما سریعاً وارد عمل شده و پسربچه 12 ساله را با انتقال به مرکز درمانی از مرگ حتمی نجات دادند به طوریکه به گفته مسئولان این مرکز، در صورتیکه این کودک دقایقی دیرتر به مرکز درمانی می‌رسید امکان مرگ وی متصور بود.

 

رئیس پلیس پاکدشت با اشاره به جزئیات درگیری این دو نوجوان افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این دو از قبل با یکدیگر مشکل شخصی داشته‌اند و در روز حادثه، پسربچه 15 ساله در حین درگیری، اقدام به کشیدن چاقو کرده و به دنبال آن چاقو به صورت ناخواسته به بدن کودک 12 ساله برخورد می‌کند.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار