158529
۱۲ خرداد ۱۳۹۷

کودکان میهمانان ویژه نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

بخش متمرکز کودک و نوجوان با برنامه‌های متنوع تفریحی و قرآنی از جمله کارگاه‌های بازی و آموزش، مسابقات، سرگرمی و بازی‌های قرآنی میزبان حضور پرنشاط خانوادها و فرزندانشان بود.

به گزارش کودک پرس ، مستقر در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اصفهان، بخش کودک و نوجوان پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اصفهان، از قسمت‌های پر طرفدار این ضیافت معنوی فرهنگی است.
بخش متمرکز کودک و نوجوان با برنامه‌های متنوع تفریحی و قرآنی، با دنیایی از رنگهای شاد و کودکانه، که سعی شده است تا جاذبه های دینی و قرآنی به گونه ای معرفی شود که کودکان به عنوان نسل آینده و سازندگان آینده کشورمان بیشترین بهره ها را از آن بگیرند.

بهره گیری از دکور و فضاسازی کودکانه و با حضور کارشناسان مذهبی و کارشناسان کودک، محیطی مناسب برای جنب‌وجوش کودکان و نوجوانان است.

بخش کودک و نوجوان پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با برنامه‌های متنوع تفریحی و قرآنی از جمله کارگاه‌های بازی و آموزش، مسابقات، سرگرمی و بازی‌های قرآنی میزبان حضور پرنشاط خانوادها و فرزندانشان است.در قسمت کارگاه‌های آموزشی، نونهالان و نوجوانان ضمن بازی، مشغول آموزش هم هستند. در کارگاه‌های معرق کاری، رنگ آمیزی کتیبه، خطاطی، نقاشی دیواری، کلاژ،  تایپوگرافی (حروف نگاری) و کتاب سازی، مربیان مفاهیم قرآنی را به کودکان و نوجوانان منتقل می‌کنند.

در بخش بازی و سرگرمی، کارشناسان کودک با طراحی بازی‌های متنوع همچون پازل سه بعدی، طرح معما، طراحی با شن در صفحه نور، قصه گویی و بازی های حرکتی، با ایجاد فضایی مفرح، سعی دارند خاطره‌ای به یادماندنی برای کودکان و نوجوانان از ماه مبارک رمضان و نمایشگاه قرآن، بسازند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار