موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
15849
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

دستگیری عاملان کودک ربایی در سراوان

در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده شدن پسربچه 12 ساله در سراوان، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی عاملان کودک ربایی در سراوان را دستگیر کردند.

به گزارش کودک پرس، جانشین فرمانده انتظامی سراوان از عملیات موفقیت‌آمیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در شناسایی و دستگیری عاملان آدم‌ربایی خبر داد.

 

مراد امیری گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده شدن پسربچه 12 ساله در سراوان تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی برای شناسایی متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل مأموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم‌ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

امیری تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به‌کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم‌ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دو متهم را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

 

 

منبع: ایران آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار