158325
۱۲ خرداد ۱۳۹۷

۴ آزادکار نوجوان ایران راهی دیدار فینال تورنمنت رومانی شدند

۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان در کشور رومانی راه یافتند.

به گزارش کودک پرس ، رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان از صبح روز پنج شنبه در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است و تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با ۶ کشتی گیر در این رقابت ها حضور یافته است.

بر این اساس در پایان مسابقات مقدماتی این رقابت ها مهدی ویسی در وزن 48 کیلوگرم، سجاد گودرزی در وزن 55 کیلوگرم، سهراب ادهم خلیلی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 110 کیلوگرم به دیدار فینال این رقابت ها راه یافتند و عباس ابراهیم زاده در وزن 48 کیلوگرم نیز با توجه به شکست مقابل ویسی در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه می دهد.

 

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم مهدی ویسی ابتدا عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان را مغلوب کرد وی در دور بعد نماینده کشور مقدونیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد تا فرداشب در دیدار فینال به مصاف کشتی گیری از کشور رومانی برود. ابراهیم زاده نیز برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده ها ادامه می دهد.

 

در وزن 55 کیلوگرم سجاد گودرزی سه کشتی گیر رومانیایی را تا حضور در دیدار فینال از پیش رو برداشت تا در دیدار نهایی به مصاف حریفی از کشور گرجستان برود.

در وزن 65 کیلوگرم سهراب ادهم خلیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کشتی گیری از کشور گرجستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی نماینده کشور قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. خلیلی در دیدار فینال به مصاف دیگر حریف قزاقستانی می رود.

در وزن 71 کیلوگرم هادی شرفبیانی در دور نخست مقابل کشتی گیر قزاقستانی مغلوب و از دور رقابت ها حذف شد.

 

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین زارع ابتدا حریفی از کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد نیز کشتی گیر کشور اسلواکی را با ضربه فنی مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. زارع در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل نماینده کشور گرجستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار کشتی گیری از کشور بلغارستان است.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار