15823
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

در طول 9 ماه گذشته، یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۶۳۷ کودک و نوجوان از فعالیت های کانون استان همدان بهره مند شدند.

به گزارش کودک پرس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: در طول 9 ماه گذشته، 555 هزار و 903 دفعه فعالیت انجام شده است که یک میلیون و 335 هزار و 637 نفر از این برنامه‌ها و فعالیت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح کانون مدرسه در 90 مدرسه و 350 کلاس درس در سال جاری برگزار شده است، افزود: این طرح براساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری به منظور درونی‌کردن مفاهیم درسی و ترویج کتاب‌خوانی اجرا شده است.

جوادی از عضویت 47 هزار نفر در مراکز کانون استان همدان خبرداد و تصریح کرد: اعضای کانون پرورش فکری از 24 عنوان فعالیت در حوزه های قصه گویی، شعرخوانی، کاردستی، معرفی شخصیت ها، نشست های تخصصی و 9 عنوان برنامه نقاشی، خوشنویسی و انیمیشن بهره مند می شوند.

محمدرضا جوادی خاطرنشان کرد: همچنین راه‌اندازی مرکز فراگیر استان طی سال جاری از جمله اقدامات مهم کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان بوده است.

جوادی بیان داشت: کانون پرورش فکری دارای سینما کانون است که به اکران فیلم های حوزه کودک و نوجوان می پردازد که از ابتدای سال جاری تاکنون 37 هزار نفر از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه اول و دوم به تماشای فیلم پرداختند.

وی برگزاری جشنواره پویانمایی را یکی دیگر از برنامه‌های شاخص کانون پرورش فکری عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن انقلاب در تمام شهرستان‌ها، برگزاری تئاتر آئین‌های بومی، محلی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در ایام دهه فجر است که کودکان و نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار