موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15817
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان

مراسم تجلیل از برگزیدگان کتابخوانی کودک و نوجوان استان اصفهان، عصر ١٠ بهمن ماه در سالن غدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران برگزار ‌شد.

به گزارش کودک پرس، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان با تشکر از برگزاری لیگ‌های کتابخوانی کودک و نوجوان گفت: در تمام کشور ١٣ شهر به عنوان برگزیدگان پایتخت کتاب ایران معرفی می‌شوند که از این میان، ٢ شهر اصفهان و کاشان از استان اصفهان هستند و لیگ کتابخوانی کودک و نوجوان در بین این شهرها تنها در ٢ شهر استان اصفهان اجرا می‌شود، این کار بسیار ارزشمند بوده و امیداوریم هر فصل نظیر آن برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بهترین مدل ارتقای فرهنگی جامعه را انس افراد آن جامعه با کتاب دانست و افزود: انس با کتاب از کودکی اتفاق می‌افتد و اگر کسی با کتاب و کتابخوانی مانوس شود همه چیز خواهد داشت.

شایان ذکر است در اختتامیه جشنواره کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان از برگزیدگان ٥٥ لیگ کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان تجلیل شد.

گفتنی است مراسم تجلیل از برگزیدگان لیگ‌های کتابخوانی کودک و نوجوان استان اصفهان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرداری اصفهان عصر ١٠ بهمن ماه در سالن غدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران برگزار ‌شد.

منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار