موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15813
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

اهدای کتاب از سوی انتشارات آستان قدس رضوی

انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت دهه فجر در دو حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال، بسته های کتاب حاوی بیش از ۳۵۰ عنوان کتاب را به کتابخانه های نیازمند سطح کشور اهدا می‌کند.

به گزارش کودک پرس، مدیر عامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با دهه فجر، انتشارات آستان قدس رضوی با هدف تجهیز کتابخانه های محروم و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای نخستین بار اقدام به اهدای تعدادی کتاب در دو حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال می کند.

حسین سعیدی در رابطه با اهدای کتاب به ارگان‌ها و سازمان‌ها، افزود: انتشارات به نشر تعداد قابل توجهی کتاب با مضامین گوناگون و متنوع را در جهت افزایش رفاه حال مردم و بالابردن سطح فرهنگ کتابخوانی بین عموم جامعه در نظر گرفته است که به مراکزی مانند کتابخانه مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌ها و نهادهای گوناگون اهدا می کند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این طرح با استقبال چشمگیری از سوی کتابخانه های مختلف مواجه شود، تصریح کرد: به نشر در نظر دارد فرهنگ مطالعه را در بین شهروندان ارتقا بخشد و سهم کوچکی را در افزایش آگاهی سازی و دانایی مردم داشته باشد و این سنت حسنه را به مناسبت‌های مختلف ادامه دهد.

مدیر عامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به اینکه متاسفانه آمار سرانه مطالعه در کشور پایین است که این موضوع نیاز به بررسی و رفع موانع موجود دارد، گفت: با توسعه فرهنگ مطالعه و ریشه یابی مشکلات موجود در این حوزه، می‌توان کتاب را در سبد کالای خانوارها جای داد تا از این طریق شاهد اثرات مثبت آن در خانواده و جامعه باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار