موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15802
۱۱ بهمن ۱۳۹۵

نمایش نیم‌بهای فیلم‌های کودک و نوجوان در خوزستان

کودکان و نوجوانان شهرهای اهواز و دزفول به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی کانون را به‌صورت نیم‌بها تماشا کنند.

به گزارش کودک پرس، غلامرضا شنبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز از نمایش نیم‌بهای فیلم‌های کودک و نوجوان در سینماهای این استان هم‌زمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز این نهاد فرهنگی خبر داد.

وی گفت: کودکان و نوجوانان شهرهای اهواز و دزفول به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی کانون را که در سینماهای کانون به نمایش گذاشته می‌شود به‌صورت نیم‌بها تماشا کنند.

مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان افزود: در ایام‌الله دهه مبارک فجر همچنین فیلم سینمایی «بچه اینجا» با محوریت زندگی شهید بهنام محمدی مدافع نوجوان خرمشهر در سالن‌های سینما کانون خوزستان به‌صورت رایگان به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان 2 سینمای کودک و نوجوان در شهرهای اهواز و دزفول دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 09169117797 در اهواز و 42227054 در دزفول تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار