157937
۰۹ خرداد ۱۳۹۷

تصاویری از نشست فرهنگی «زبان عربی» در کتابخانه میلواکی

کتابخانه ملی تیکانوئی در ایالت میلواکی در آمریکا به مناسبت روز کتاب کودک، در نشستی فرهنگی با موضوع «زبان عربی» در کنار برنامه‌های مختلف، کتب عربی زبان را به ساکنان محلی معرفی کرد.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت «روز کتاب کودک»  کتابخانه ملی تیکانوئی در ایالت میلواکی آمریکا میزبان نشست فرهنگی «زبان عربی» برای ساکنان محلی بود.

مردم محلی و همسایگان که آشنایی کمی با فرهنگ و نگارش عربی داشتند در این نمایشگاه کتاب، با کتب فرهنگی زبان عربی آشنایی پیدا کردند.

جنیفر هورن کتابدار کودکان در تیکانوئی گفت: این بزرگداشت هم برای کسانی است که از پیش با فرهنگ عربی آشنایی دارند و همچنین شیوه ای برای معرفی این زبان به مردم در شهر ما می باشد. مردم در میلواکی از فرهنگ ها و ملیت های مختلف هستند، به همین جهت آشناسازی ساکنان به این شیوه  با چیزهای جدید خوشایند و مفرح بود.

هورن افزود: در رابطه با کتب کودکان ما موفقیت زیادی با نویسندگان محبوب آمریکایی داشته ایم که نوشته هایشان به زبان عربی ترجمه شده اند. ما همچنین کتب کودکان کلاسیک داشته ایم که به زبان عربی در دسترس هستند.

این رویداد فرهنگی زبان عربی با همکاری ائتلاف «زنان مسلمان میلواکی» برگزار شد که شامل جلسات هنر و کاردستی همراه با داستان خوانی و اجرای دختران جوان بود.

رعیم بهور از اعضای این سازمان گفت: به نظر من مهم است که کودکان در همان سنین آغازین بدانند که تنوع فرهنگی در جامعه آن ها وجود دارد. و نه تنها بزرگسالان باید دیگر فرهنگ ها را بشناسند بلکه کودکان نیز باید با آن ها آشنایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار