157895
۰۹ خرداد ۱۳۹۷
با حضور مردم و مسؤولان صورت گرفت؛

استقبال از والیبالیست ملی‌پوش اقلیدی

با حضور مسؤولان و مردم اقلید از ریحانه کریمی والیبالیست نوجوان ملی‌پوش این شهرستان پس از شرکت در مسابقات آسیایی تایلند، استقبال شد.

به گزارش کودک پرس ، ریحانه کریمی، دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان شاهد نرجس خاتون این شهر که به تیم ملی والیبال نوجوانان کشور راه‌یافته بود، پس از شرکت در مسابقات آسیایی تایلند، شامگاه سه‌شنبه به زادگاهش بازگشت و در جمع مسؤولان شهرستانی، مردم، ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان، استقبال شد.

کریمی در این آیین با قدردانی از مسؤولان، خانواده و افرادی که در راه رسیدن به این موفقیت وی را همراهی کردند، تأکید کرد: برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، می‌کوشد و توان خود را به کار می‌گیرد.

به گزارش فارس، تیم ملی نوجوانان دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، پس از صعود از گروه خود، به جمع هشت تیم برتر آسیا پیوست و توانست برای نخستین بار، به مقام هفتم آسیا دست یابد.

 

در آیین استقبال از ریحانه کریمی، شهرداری و شورای اسلامی شهر اقلید، اداره ورزش و جوانان، انجمن مردمی کانون مطالبات مردمی، آموزش‌وپرورش، هیأت والیبال و… با اهدای لوح تقدیر و هدایا، از والیبالیست نوجوان ملی‌پوش شهرستان اقلید تجلیل کردند.

 

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار