157423
۰۷ خرداد ۱۳۹۷

نخستین تجربه بدون مدال ژیمناست‌های ایران در جهان

هشتمین دوره رقابت‌های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی جهان به میزبانی پرتغال در جریان است و ملی‌پوشان نوجوان و جوان ایران در نخستین روز این مسابقات رده‌های چهاردهم، هجدهم و سی و دوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کودک پرس ، فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد، تیم نوجوانان و جوانان ایروبیک ایران برای نخستین بار به این رقابت ها اعزام شدند که نوجوانان با ترکیب میلاد رحمانی، محمدرضا مرادی و طاها شمسی با امتیاز 14.150 در رده چهاردهم ایستادند.

در بخش انفرادی، میلاد رحمانی با امتیاز16.050 هجدهم شد و در قسمت اجرای سه نفره گروه سنی جوانان، تیم ایران با ترکیب سعید نجفی ، محمدرضا نبی پور و امیرحسین صمدی با کسب امتیاز16.350 در رده 32 قرار گرفت.

همچنین تیم ملی بزرگسالان با ترکیب امیرحسین بنی اسد، سید مصطفی موسوی ، سجاد رفیعی، عرفان نورانی ،سعید ملکی مطلق و محمود ذوقی برای حضور در این مسابقات بامداد سه شنبه هشتم خرداد ماه عازم پرتغال خواهد شد.
هدایت تیم ملی بزرگسالان را «آرش رحمتی» برعهده دارد و «محسن سلیمانی» دبیر فدراسیون هم به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند. در این رقابت ها سهمیه رقابت های ورد گیم سال 2019 توزیع می شود.

ایروبیک ژیمناستیک ورزشی جذاب است که بیشتر بخش های آمادگی جسمانی را شامل می‌شود. در این رشته حرکات به صورت متوالی و پیوسته همراه با موزیک اجرا می‌‌شود و ژیمناست باید تمامی حرکات دست و پا را در یک برنامه به روشی زیبا، پیچیده، خلاقانه و متقارن یا نامتقارن، اجرا کند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار