موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
15737
۱۰ بهمن ۱۳۹۵

مسئولیت والدین در شکل گیری شخصیت دینی فرزندان

حجت الاسلام آذر شب در جمع اولیاء طلاب گفت: خانواده و به ویژه پدر و مادر نقش اصلی در شکل گیری شخصیت دینی فرزند دارند و پس از آن مدرسه و محل تحصیل به عنوان دمین عامل تاثیرگذار در امر تربیت است.

به گزارش کودک پرس، حجت الاسلام علی آذرشب، صبح امروز در هم اندیشی اولیاء طلاب با مسؤولان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، گفت: خانواده و به ویژه پدر و مادر نقش اصلی در شکل گیری شخصیت دینی فرزند دارند و پس از آن مدرسه و محل تحصیل به عنوان دمین عامل تاثیرگذار در امر تربیت است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ارتباط بین خانواده و مدرسه در پیشبرد اهداف تربیتی بسیار مهم و تاثیرگذار است اظهار داشت: به دلیل اهمیت این موضوع، جلسه هم اندیشی با حضور 150 نفر از والدین طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با مدیر و کادر مدیریتی برگزار شده است.

حجت الاسلام سید مهدی آقا میری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر نیز در این جلسه ضمن پاسخ به پرسش های والدین طلاب، نکاتی را درباره هماهنگی و همراهی بیشتر والدین با مسؤولان و اساتید مدرسه مطرح کرد و به بیان جایگاه علم و ارزش عالم دردین اسلام پرداخت.

حجت الاسلام سید حسن حسینی استاد مشاوره اعزامی از قم به بیان خاطراتی از دوران طلبگی پرداخت و خطاب به اولیاء طلاب گفت: به طلبگی فرزندانتان افتخار کنید و در جهت رشد و پیشرفتشان، آنان را تحت حمایت مادی و معنوی قرار دهید.

بر پایه این گزارش، در این جلسه کلیپی از فعالیت های مدرسه در بخش های مختلف نظیر تهذیبی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی و رفاهی پخش شد.

منبع: حوزه نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار