موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15720
۱۰ بهمن ۱۳۹۵

کمک سه میلیارد ریالی برای رفع سوءتغذیه کودکان بهابادی

به گفته مدیرکل کمیته امداد شهرستان بهاباد استان یزد، این کمیته سه میلیارد ریال جهت حل مشکل سوءتغذیه 148 کودک این شهرستان پرداخت کرده است.

به گزارش کودک پرس، مدیرکل کمیته امداد شهرستان بهاباد در استان یزد از پرداخت سه میلیارد ریال برای کمک به رفع سوءتغذیه 148 کودک زیر شش سال این شهرستان در 9 ماهه نخست سال خبر داد.

«رمضان باقری» در این‌باره با تأکید بر این‌که سوءتغذیه از بیماری‌هایی است که به بررسی و مراقبت بیشتر نیاز دارد، گفت: کنترل نکردن این بیماری توسط افراد، عوارض جبران‌ناپذیری را به‌دنبال دارد.

 

وی یکی دیگر از رویکردهای حمایتی کمیته امداد را  ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمان مددجویان ذکر کرد و در ادامه در خصوص بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال نیز گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از دو میلیارد ریال برای حق بیمه تأمین اجتماعی 650 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال این شهرستان پرداخت شده است.

باقری با اشاره به این‌که مجریان طرح‌های اشتغال هم‌چنین زنان سرپرست خانوار از جمله افرادی هستند که در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم جهت استفاده از مزایای بازنشستگی، نسبت به پرداخت بیمه‌های اجتماعی اقدام می‌کند.

وی ارائه خدمات بیمه‌های تأمین اجتماعی را گام مهمی برای رفع مشکلات مالی مددجویان عنوان کرد و افزود: طبق تعامل موجود میان سازمان تأمین اجتماعی و کمیته امداد حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی به‌عنوان مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی لحاظ شوند.

 

مدیر کمیته امداد بهاباد خاطرنشان کرد: در مدت 9 ماهه امسال بیش از 183 میلیون ریال به‌عنوان فرانشیز درمان به مددجویان پرداخت شده است.

 

 

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار