15711
۱۰ بهمن ۱۳۹۵

مجموعه کتاب های کودک ماجراجو

نیک کوچولو از لبه پنجره پایین افتاده و پایش شکسته بود. لورا پای او را با آتل بست. لنس به او دلداری داد و گفت: نگران نباش، خیلی زود حالت خوب می‌شود. ما تو را به بیمارستان می‌رسانیم.

به گزارش کودک پرس، مجموعه «کودک ماجراجو» نوشته امیلی بومون با ترجمه آرزو رمضانی شامل 20 جلد است که به تازگی از سوی انتشارات آبرنگ برای خردسالان و کودکان منتشر شده.

این مجموعه شامل عناوینی مانند «من موتورسوار هستم»، «من پرستار هستم»، «من امدادگر هستم»، «من رفتگر هستم»، «من راننده جرثقیل هستم»، «من راننده کامیون هستم»، «ما به مسافرت می‌رویم»، «من لوکوموتیوران هستم»، «من پلیس هستم»، «من فضانورد هستم»، «من خلبان هستم»، «من راننده لودر هستم»، «من راننده مسابقه هستم»، «من دامدار هستم»، «من ناخدا هستم»، «من راننده تاکسی هستم»، «من آتش‌نشان هستم»،«من پیک موتوری هستم»، «من سرخ پوست هستم»، «من کشاورز هستم» و «در میان دزدان دریایی» است.

درهر کدام از کتاب‌ها داستانی مرتبط با عنوان کتاب بیان شده و به نوعی کودکان را با مشاغل و مهارت‌های مختلف به صورت ساده آشنا می‌کند. در انتهای کتاب نیز تصویری در ارتباط با شغل مورد ظر کشیده شده و از کودکان خواسته می‌شود به سلیقه خود آن را رنگ‌آمیزی کنند.

در بخشی از «من پرستار هستم» می‌خوانیم: «نیک کوچولو از لبه پنجره پایین افتاده و پایش شکسته بود. لورا پای او را با آتل بست. نیک نباید پایش را تکان می‌داد. او درد زیادی داشت. لنس به او دلداری داد و گفت: نگران نباش، خیلی زود حالت خوب می‌شود و ما تو را به بیمارستان می‌رسانیم.

مادر نیک هم سوار آمبولانس شد. صدای آژیر آمبولانس در خیابان شنیده می‌شد. معنی صدا این بود که همه ماشین‌ها کنار بروند تا آمبولانس زودتر به بیمارستان برسد. همه ماشین‌ها و موتورها کنار رفتند. آمبولانس خیلی راحت از همه خیابان‌ها رد شد…»

انتشارات آبرنگ مجموعه 20 جلدی «کودک ماجراجو» را با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 30 هزار ریال برای هرجلد منتشر کرده است.

 

منبع: ایبنا 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار