157051
۰۵ خرداد ۱۳۹۷

سیل در روستای پسوه پیرانشهر قربانی گرفت

فرماندار پیرانشهر گفت: بارش باران و تگرگ در ساعات پایانی شب گذشته موجب جاری شدن سیل در شهر گردکشانه و روستای پسوه این شهرستان شد و یک کودک ۲ ماهه نیز در اثر این سیلاب جان باخت.

به گزارش کودک پرس ، سیدعلی ترابی که در این روستا حضور یافته بود، افزود: چوپانان این روستا که در زمان بارندگی در ارتفاعات حضور داشتند با اطلاع رسانی در خصوص وقوع سیل از طریق بلندگوی مساجد، مانع از بروز تلفات جانی بیشتر شدند.
وی ادامه داد: سیل خسارت های زیادی را به منازل و بخش کشاورزی این منطقه وارد کرده است و تیم های ارزیابی جهت برآورد میزان خسارت به زودی در محل حضور می شوند.

ترابی افزود: جلسه مدیریت بحران شهرستان تا ساعتی دیگر با حضور مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی و مسوولان محلی جهت امدادرسانی و جبران خسارت ها برگزار می شود.

به گزارش ایرنا بارش های شدید باران و تگرگ در سه روز گذشته منجر به جاری شدن سیل در چندین روستای این شهرستان از جمله کولیچ، کهنه لاهیجان، پسوه، برده قل، هواربی و جلدیان شده است و بیشترین میزان خسارت را در روستای پسوه به بار آورده است.

شهرستان کوهستانی و سرسبز پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی واقع است و پس از سردشت بیشترین میانگین بارندگی سالیانه را در سطح این استان دارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار