موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
156467
۰۱ خرداد ۱۳۹۷

فراخوان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع سیره امام رضا علیه‌السلام+ جزئیات

فراخوان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی هفت اثر با موضوع سیره امام رضا علیه‌السلام در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان»، «جوان و بزرگسال» و همچنین بخش «خانوادگی» منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،  دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی از میان آثار منتشر شده طی سه سال اخیر، هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا علیه‌السلام را به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی کرد.

 

بر این اساس در رده سنی کودک (۴ تا ۱۱ سال) کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان‌هایی از زندگی امام رضا(علیه‌السلام) و در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی، به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.

 

در بخش جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) این جشنواره کتاب‌های «ماه هشتم» اثر مهدی غلامعلی از نشر دارالحدیث با موضوع امام رضا(علیه‌السلام)، «مهر ولایت در آسمان ایران» اثر آیت‌الله کریمی جهرمی از نشر بوستان کتاب با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و کتاب «به سپیدی یک رؤیا» اثر فاطمه سلیمانی از نشر کتاب نیستان با موضوع حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.

 

این جشنواره همچنین به منظور ترویج سبک زندگی رضوی، بخشی با عنوان «مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی» با حضور تمام اعضای خانواده برگزار می‌کند که بر این اساس، شرکت برای تمامی علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر است.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند و همچنین علاقه مندان می توانند پرسشنامه و فایل PDF منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل  کتابخانه‌های عمومی  استان به آدرس  (wwwbojnordpl.ir) دریافت کنند.

 

شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۷ به یکی از کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور تحویل دهند و داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۱۵ مرداد سال جاری آغاز می شود و  اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت (دهه اول شهریور) با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار