موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15641
۰۹ بهمن ۱۳۹۵

گرامیداشت 22 بهمن در آستارا

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب از برگزاری صبح شعر « بهار آزادی » در دهه فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس، صابر فرضی‌زاد، مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی رهایی یافت.

وی با بیان اینکه کمیته کودک و نوجوان شهرستان برای گرامیداشت دهه فجر امسال برنامه های متنوع گسترده و شاد فرهنگی،هنری و ادبی را برای انتقال ارزش ها و مفاهیم انقلاب به کودکان و نوجوانان با زبان فرهنگ و هنر تدارک دیده است، افزود: برنامه های کمیته کودک و نوجوان در دهه مبارک فجر با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برگزار می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع« امام آمد شاه رفت» در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و دریافت کتاب به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا واقع در باغ ملی مراجعه کنند.

فرضی‌زاد گفت: به ۱۰ نفر برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه کتاب و آثار هنری اعضای کانون را از دیگر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه که روز ۱۲ بهمن در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود آثار هنری ۲۰۰ نفر از اعضای کانون در معرض نمایش عموم گذاشته می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بندر آستارا برگزاری مسابقه نقاشی از وقایع انقلاب، برگزاری مسابقه نشریه دیواری و دعوت از ۲۰ مدرسه شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برای دانش آموزان را از دیگر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر ذکر کرد.

وی معرفی وقایع و روز شمار انقلاب، معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) به دانش آموزان مدارس در محل کانون و بازدید دانش آموزان از نمایشگاه کتاب و آثار هنری اعضای کانون را از برنامه های مهم کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در این شهرستان اعلام کرد.

فرضی‌زاد با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان همراه دیگر اقشار مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری چشمگیر خواهند داشت، گفت: ملت ایران باردیگر در ۲۲ بهمن حماسه ای به یادماندنی خلق می‌کنند و جواب دندان شکنی به دشمنان می‌دهند.

منبع : خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار