موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/پزشکی و سلامت
15639
۰۹ بهمن ۱۳۹۵

شرکت کودکان راوری در طرح پیشگیری از تنبلی چشم

در شهرستان راور؛ 1900 کودک راوری در طرح پیشگیری از تنبلی چشم شرکت کردند. 377 نوزاد متولد شده در زمینه شنوایی نیز ارزیابی شده است.

به گزارش کودک پرس، “عباس نصرت آبادی” در دیدار با اعضای شورای شهر راور اظهار کرد: با توجه به انتخاب اعضای شورا توسط مردم و آشنایی کامل با معضلات و آسیب های شهر و شناخت منابع و زیرساخت ها بنابراین شورا می تواند کمک قابل توجهی برای رسیدن به اهداف سازمانی بهزیستی داشته باشد .
وی از وجود 780 مددجو در حوزه توانبخشی شهرستان راور افزود: از ابتدای سال تاکنون خدماتی از قبیل فیزیوتراپی، مشاوره، پرداخت کمک هزینه های درمان، حق پرستاری، ایاب و ذهاب، تحصیلی، شهریه دانشجویی و مناسب سازی به این گروه ارائه شده است.
رییس بهزیستی شهرستان راور با اشاره به اینکه در حوزه امور اجتماعی بهزیستی شهرستان راور 268 پرونده شامل زنان سرپرست خانوار، فرزندان شبه خانواده در مراکز، امداد بگیر، چند قلوها را حمایت و رسیدگی می کند ، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 535 کودک از توزیع غذای گرم در مهدهای کودک شهری و روستایی و 120 کودک از یارانه آموزش کودکان سه دهک پایین درآمدی بهره مند شده اند.
نصرت آبادی از بهره مندی یک هزار و 900 کودک در طرح تنبلی چشم در سال جاری خبرداد و افزود: 377 نوزاد متولد شده در زمینه شنوایی ارزیابی شده است.
وی از ارائه خدمات مشاوره حضوری به 57 نفر در بهزیستی شهرستان خبرداد و گفت: در حوزه اشتغال 20 نفر برای دریافت وام اشتغال زایی معرفی شده اند.

 

منبع: پایگاه خبری خیرین 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار