موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
15616
۰۹ بهمن ۱۳۹۵

اجرای نمایش «حسنی و دیگران»

نمایش شاد و موزیکال کودک «حسنی و دیگران»، روایتگر فردی نا‌آگاه و غرق در شبکه‌های مجازی است که دور از واقعیات و زندگی اجتماعی زمان واقعی را از دست داده و دچار تنهایی شده است. در این نمایشتغییر و تحول وی از ناآگاهی به آگاهی در فضایی فانتزی شکل می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس، با تلاش هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی مراغه و گروه تئاتر باریش و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نمایش شاد و موزیکال کودک “حسنی و دیگران” نوشته‌ی حامد نباتی و به کارگردانی اسماعیل بطحایی تا ٢١ بهمن در تالار صوفی مراغه به روی صحنه می‌رود.

نمایش «حسنی و دیگران» برای گروه‌های سنی مختلف تولید شده و سهم تماشای بزرگسالان نیز در کنار کودکان لحاظ گردیده است. 

در این نمایش هنرمندانی چون حامد نباتی، سعید برومندمطلق، سینا نجفی، نگار راثی، مهسا نقی‌زاده، پریناز صدقی، اسماء انوری و فائقه احتشام به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

آهنگسازی نمایش بر عهده‌ی میلاد احدزاده است و همچنین علی محمد درخشی به عنوان طراح صحنه، رامین خاکی به عنوان طراح نور، مریم برومندمطلق به عنوان طراح و دوخت لباس، پروین سالاری‌فر به عنوان گریمور، امید یگانه به عنوان روابط عمومی و مسئول گیشه و فریدون ولایی به عنوان سرپرست گروه را همراهی می‌کنند.

نمایش «حسنی و دیگران» تا ٢١ بهمن‌ماه همه‌روزه ساعت ٦عصر برای عموم مردم و صبح‌ها برای مدارس در تالار صوفی واقع در خیابان آب پشت کتابخانه‌ی عمومی مراغه به روی صحنه می‌رود.

منبع: وب سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار