156085
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
به منظور حمایت از مدارس کم‌برخوردار و محروم صورت گرفت؛

اجرای طرح خواهرخواندگی بین مدارس کم برخوردار ۴ استان با مدارس شهر تهران

طرح خواهرخواندگی بین مدارس کم‌برخوردار استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مدارس مناطق یک، دو، سه و ۶ شهر تهران اجرا شد.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا راهپیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: طرح خواهرخواندگی مدارس با هدف تقویت برابری آموزشی بین مدارس و حمایت از آنها برای تسهیل و تسریع در حصول به اهداف آموزشی و پرورشی و افزایش مشارکت در حل مشکلات مدارس به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به حضور و بازدید مینایی‌پور مشاور وزیر و مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش به همراه گرایلی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیران مناطق مجری این طرح از مدارس کم برخوردار استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، افزود: این طرح به منظور اجرای بند 2 اهداف دفتر امور زنان و بند 7 اولویت‌های سال آینده دفتر از مدارس ابتدایی، متوسطه و هنرستان‌های استان فوق الذکر در حال اجراست.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: طرح خواهرخواندگی با هدف حمایت مدارس برخوردار از مدارس کم‌برخوردار و محروم، افزایش روحیه تعاون، همدلی و هم‌افزایی و استفاده بهینه از امکانات موجود اجرا می‌شود.

راهپیما ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 4 منطقه شهر تهران مشتمل بر مناطق (1،2،3،6 ) شهر تهران هماهنگ شده و جلساتی به این منظور در مناطق برگزار شده است.

 

وی افزود: منطقه 1 آموزش و پرورش شهر تهران با استان سیستان و بلوچستان، منطقه 2 با استان خوزستان ، منطقه 6 با استان هرمزگان و منطقه 3 با استان خوزستان طرح خواهر خواندگی را اجرا می‌کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار