15596
۰۹ بهمن ۱۳۹۵

انتشار مجموعه کتاب «قاصدک دانایی»

«قاصدک دانایی» نام یک مجموعه 18 جلدی کتاب کار کودک است که به کوشش فهیمه سیدناصری از سوی انتشارات ذکر منتشر شده است. نقطه چین، شناخت حیوانات، مفاهیم اولیه ریاضی برخی از عناوین این مجموعه 18 جلدی است.

به گزارش کودک پرس، «قاصدک دانایی» عنوان مجموعه‌ای است از فهیمه سیدناصری که در 18 جلد به تازگی توسط انتشارات ذکر به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این مجموعه آموزش رنگ آمیزی و نقاشی به کودکان است.

با توجه به این واقعیت که هفت سال اول زندگی هر کودک آینده‌ او را رقم خواهد زد و اگر کودک در این سال‌های طلایی آموزش‌های هدفمند را دنبال کند، موفقیت او در مراحل بعدی سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود. بسته‌ آموزشی «قاصدک دانایی» در راستای ارتقای توانایی‌ها و تقویت مهارت‌های حسی و حرکتی و نهایتاً رشد ذهنی کودکان منتشر شده است.

 

این مجموعه 18 جلدی بر پایه شناخت حیوانات با استفاده از مفاهیم گوناگون علوم در این حوزه، مانند طبقه‌بندی حیوانات و آشنایی با زیستگاه آن‌ها تدوین شده است.

 

اهداف آموزشی بسته‌ آموزشی قاصدک دانایی عبارتند از: گسترش گنجینه‌ لغات کودک، افزایش معلومات عمومی کودک، آموزشی ریاضی استدلالی، تقویت استدلال ریاضی با استفاده از مفاهیم علوم مانند مقیاسه و دسته‌بندی حیوانات تقویت استدلال و قدرت محل مسئله، دست‌ورزی و تقویت حافظه‌ بصری کودک، تقویت مهارت قرینه سازی و اکتشاف خلاقانه، تقویت مهارت‌های زبانی در زمینه‌ علوم و شناخت حیوانات، شناخت اندام‌های حیوانات از طریق مقایسه و دسته‌بندی، تقویت مرحله به مرحله‌ هماهنگی چشم و دست، درک مفاهیم اعداد برای رشد خلاقیت، تقویت ادراک بصری از طریق مقایسه، ایجاد نظم فکری و تقویت مهارت در برنامه‌ریزی منظم و مستدل، تقویت نظم فکری از طریق حافظه بصری رشد خلاقیت و ایجاد اعتماد به نفس، ایجاد پیش زمینه‌ برای نقاشی و رنگ‌آمیزی، پرورش قوای ذهنی، درک توالی منطقی داستان و داستان‌خوانی و پرورش حواس و تقویت تمرکز و دقت کودک.

نقطه چین، شناخت حیوانات، مفاهیم اولیه ریاضی، تکه‌های پازل، توالی منطقی، شمارش اعداد، شمارش و دسته بندی و نوشتن اعداد برخی از عناوین این مجموعه 18 جلدی است.

بخش کودک و نوجوان انتشارات ذکر، مجموعه 18 جلدی کتاب کار کودک «قاصدک دانایی» را با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 30 هزار ریال برای هر جلد منتشر کرده است.

منبع: ایبنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار