موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15594
۰۹ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری جشنواره قرآنی کودک در کرمان

برپایی جشنواره قرآنی کودک از جمله برنامه‌های قرآنی است که همزمان با ایام‌الله دهه فجر از سوی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) بافت برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس، طاهره ‌کریم‌زاده، مدیر مؤسسه ریحانة‌النبی(س) بافت،  با اعلام بر‌نامه‌های این مؤسسه اظهار کرد: مؤسسه ریحانة‌النبی(س) همزمان با ایام‌ الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: برپایی جشنواره قرآنی کودک از جمله برنامه‌های قرآنی است که همزمان با ایام‌الله دهه فجر از سوی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) بافت برگزار می‌شود.
کریم‌زاده با اشاره به رشته‌های این جشنواره قرآنی اظهار کرد: اذان، ترتیل‌خوانی، حفظ و نقاشی با موضوع قرآنی از جمله رشته‌های این جشنواره است.
مدیر مؤسسه ریحانة‌النبی(س) با بیان اینکه این جشنواره قرآنی ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است، خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی کودک از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۴ اسفندماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه کودکان تا ۱۲ بهمن‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند، گفت: در نظر داریم تا اختتامیه این جشنواره را ۸ اسفندماه برگزار کنیم.
کریم‌زاده به دیگر برنامه‌های قرآنی این مؤسسه در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: حفظ سوره فجر به مناسب ایام دهه فجر از جمله برنامه‌های است که این مؤسسه همراه با دیگر مؤسسات و نهادهای قرآنی سراسر کشور برگزار می‌کند.
یادآور می شود، مؤسسه ریحانة‌النبی(س) در کرمان، بافت، چهارراه تربیت بدین، ابتدای بلوار ۲۲ بهمن واقع شده است.

منبع: ایکنا 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار