155770
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویژه برنامه‌های شبکه هدهد در ماه مبارک رمضان

شبکه جهانی هدهد شبکه بین‌المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و از طریق ماهواره فعالیت می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، «رینگ گفتگو» برنامه‌ای با موضوع معضلات اجتماعی است که بین دو نوجوان صورت می‌گیرد و هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن شبکه هدهد می‌رود.

مسابقه زنده تلفنی «یکی من یکی تو»  در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود و تلاوت قرآن از حرم حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) نیز به صورت زنده هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ در شبکه هدهد پخش می‌شود.

 

همچنین برنامه تولیدی «مهمانی در بهشت» به صورت روزانه ساعت ۱۷ در فضایی معنوی و زیبا از حرم مطهر امام رضا(علیه‌السلام) روی آنتن می‌رود.

برنامه «فوتبالیست‌ها»، لیگ فوتبال دستی است که نوجوانان در محیط فوتبال دستی با یکدیگر مسابقه می‌دهند به صورتی که خود نوجوانان هستند که به جای مهره‌های فوتبال دستی قرار دارند. این برنامه جذاب و مفرح هر روز حوالی ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

 

«به همین نزدیکی» برنامه‌ای است اذانگاهی که حوالی ساعت ۲۰:۲۰ پخش می‌شود. در این برنامه دو نوجوان ایرانی و افغانستانی با یکدیگر در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو می‌کنند.

همچنین جدیدترین انیمیشن‌های جهان در ساعات ۱۰:۱۵ ، ۱۵:۱۵ ،۲۱:۳۰ در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌رود.

 

 

 

منبع: شبکه خبری فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار