155495
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

اولین نشریه تخصصی کودک و دفاع مقدس در خوزستان منتشر می‌شود

سردار علی‌پور گفت: با پیشنهاد و همکاری مدیران و مربیان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و کانون پرورش فکری استان بزودی اولین نشریه تخصصی کودک و دفاع مقدس طراحی و منتشر خواهیم شد.

به گزارش کودک پرس ، جلسه هم اندیشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

سردار«محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر نقش مهم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان اظهار داشت: بچه های امروز را نمی شود بصورت غیر تخصصی آموزش داد و هدایت کرد، بلکه باید با زبان کودکانه و در قالب دنیای نوین و دیجیتال امروز به نشر و انتقال مفاهیم ارزشی و مد نظر همت گماشت.

 

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین و کارآمدترین تفاهم نامه های این اداره کل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد شده است که خوشبختانه خروجی مطلوبی هم داشته است که از آنجمله می توان به چاپ کتاب های متعدد در حوزه دفاع مقدس برای رده های سنی پایین جامعه اشاره کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت استفاده از امکانات روز برای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: با پیشنهاد و همکاری مدیران و مربیان این اداره کل و کانون پرورش فکری استان بزودی اولین نشریه تخصصی کودک و دفاع مقدس را نیز طراحی و منتشر خواهیم کرد تا زمینه ای برای معرفی بهتر آثار کودکان خوزستانی فراهم آید.

 

در پایان این جلسه نیز توافقات حاصله در جلسه به تصویب مشترک رسید و مقرر شد تا 2 کار گروه مشترک همکاری لازم را پیگیری کنند تا روند اجرا شدن مصوبات به نتیجه مطلوب برسد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار