موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
155097
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش خبر داد؛

اعلام شهریه مدارس غیردولتی تا اوایل خرداد/ ثبت ۲ مورد تخلف پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد هم‌اکنون شهریه استان‌ها تعیین شده است و در مرحله آخر هستیم و امیدواریم تا پایان سه‌شنبه هفته آینده تمام شود و حداکثر اوایل خردادماه شهریه مدارس غیردولتی اعلام شود.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش در حاشیه مرحله دوم انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش ثبت‌نام خلاف قانون نیست اما سه شرط دارد که باید رعایت شود که شامل بیشتر از شهریه سال گذشته نباشد؛ نقدی گرفته نشود و در قالب چک باشد و زمان چک نیز بعد از 30 خرداد باشد.

 وی ادامه داد: اگر مدارس شرایط را رعایت کنند هیچ مشکلی ندارد و پیش‌ثبت‌نام را می‌توانند انجام دهد.

 زینی‌وند با بیان اینکه 2 مدرسه تخلف پیش ثبت‌نام داشته‌اند، گفت: دو مورد تخلف درباره شهریه اضافی بوده است که این مدارس، شهریه اضافی را برگرداندند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همانطور که قبلا قول دادیم مدارسی که تخلف شهریه داشته باشند حتماً ناظر مقیم در مدارس تا پایان فصل ثبت‌نام مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس در مراحل پایانی است و بر اساس یک الگو عمل می‌شود، گفت: یک زمان را برای ورود اطلاعات موسسه مدارس غیردولتی در نظر گرفتیم و زمانی را نیز برای بررسی صحت و سقم اطلاعات موسسین در سامانه مشخص شد؛ پس از آن شورای نظارت استان باید موارد را تأیید کرد و مرحله آخر پایش اطلاعات است‌.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هم اکنون شهریه استانها تعیین شده است و در مرحله آخر هستیم و امیدواریم تا پایان سه شنبه هفته آینده تمام شود و حداکثر اوایل خرداد ماه شهریه مدارس غیر دولتی اعلام شود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار