155001
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در شهرکرد

اختتامیه مرحله استانی هفتمین جشنواره نوجوان سالم در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اختتامیه مرحله استانی هفتمین جشنواره نوجوان سالم، صبح امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

در پایان از ۲۵۰ اثر برگزیده تجلیل گردید و در هر رشته یک اثر برگزیده، به مرحله کشوری این همایش در تابستان سال جاری راه یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، هدف این جشنواره را ترویج سبک زندگی سالم و جلوگیری از رفتار‌های پر خطر و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.

بهروز امیدی گفت: مرحله شهرستانی هفتمین جشنواره نوجوان سالم، از ۱۵ مهر ۹۶ به مدت سه ماه و مرحله استانی آن از ۱۵ دی سال گذشته به مدت یک ماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۹ هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره در شهرکرد رسید.

امیدی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله برای دانش آموزان سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فرهنگیان و اولیا برگزار می‌شود افزود: آثار ارسالی در رشته‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، تئاتر، نقاشی، پاستل، تصویر سازی، تشعیر، آب رنگ، پوستر، عکاسی، نقاشی ایرانی، مداد رنگ، گواش، رنگ روغن، نشریه دیواری، ایده پردازی، انشا، مقاله، طراحی با زغال، منابع کمک آموزشی و الگو‌های برتر تدریس بود.

در حاشیه این برنامه، ۱۷ اثر نقاشی دانش آموزان با مداد رنگ، آبرنگ و گواش و با موضوع آسیب های اجتماعی هم در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار