موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15479
۲۲ دی ۱۳۹۵

طرح باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در بوشهر

وقتی این باشگاه‌ها تشکیل و در دبیرخانه مرکزی ثبت‌ می شوند، می‌توانند کتاب‌هایی که از سوی دبیرخانه را با ٤٠ درصد تخفیف خریداری و از کتاب ها استفاده مفید نمایند.

به گزارش کودک پرس، امروز با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به دانش آموزان دبستان دخترانه پیام انقلاب در راستای طرح باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان کتاب اهداء شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در آیین این مراسم آنیتا مظفری گفت: تشکیل باشگاه های کوچک کتابخوانی بین دانش آموزان، کمک به افزایش سرانه مطالعه و تقویت فرهنگ گفت و گو در کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان است.
مظفری افزود: وقتی این باشگاه‌ها تشکیل و در دبیرخانه مرکزی ثبت‌ می شوند، می‌توانند کتاب‌هایی که از سوی دبیرخانه را با ٤٠ درصد تخفیف خریداری و از کتاب ها استفاده مفید نمایند .
وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت های مختلف در حوزه کتاب کودک و نوجوان از اولویت های اصلی این اداره کل می باشد که باید به آن اهمیت داده شود، چرا که ظرفیت هایی که در این رده سنی وجود دارد در گروه بزرگسال آن را نمی بینیم. بنابراین تاثیرات ماندگاری این ظرفیت ها را در حوزه کتاب کودک و نوجوان در آینده کشور بیشتر از بزرگسال می توان مشاهده کرد و نگاهی را که به آینده داریم محقق کنیم .
در پایان با حضور معاون فرهنگی اداره کل، مدیران و مربیان دبستان به دانش آموزان کتاب اهداء شد.

 

 

منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار