موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
15456
۲۲ دی ۱۳۹۵

گروگان گیری در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین دو گروگان گیر این عملیات، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از پایان گروگان گیری و آزادی کودک ۱۰ ساله از چنگال آدم ربایان خبر داد.

سرهنگ مسعود سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در اصفهان گفت: گزارش گروگان گیری دختری 10 ساله، ساعت 18 و 40 دقیقه روز دو شنبه 20 دی ماه به پلیس انتظامی آران و بیدگل مخابره شد.

وی افزود: موضوع به سرعت در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و با تلاش و هوشمندی پلیس، در کمتر از 12 ساعت، گروگان ربوده شده آزاد و در صحت و سلامت کامل تحویل خانواده وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین دو گروگان گیر این عملیات، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ سپهوند تصریح کرد:  آدم ربایان از خانواده کودک، درخواست 4 میلیارد ریال وجه نقد در قبال آزادی گروگان داشتند که با اعتماد خانواده کودک به پلیس، موضوع بدون پرداخت وجه و یا تلفاتی ختم به خیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: خانواده ها فرزندان خود را توجیه کنند که برای رفت و آمد در مسیر خانه تا مدرسه، محل های پر رفت و آمد را انتخاب و  از تردد در محل های خلوت و همراهی با افراد ناشناس و غریبه بپرهزیند.

سرهنگ سپهوند افزود: در صورت وقوع هر گونه حوادث این چنینی، شهروندان به پلیس اعتماد کامل را داشته باشند و در نخستین فرصت موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

 

 

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار