موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15441
۲۲ دی ۱۳۹۵

آخرین روزهای نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان

دسترسی آسان به کالای استاندارد داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
به گزارش کودک پرس، در این نمایشگاه آخرین دستاورد تولید کنندگان ایرانی در صنعت مبلمان در زمینه تخت خواب، اسباب بازی، وسایل کودک و مادران باردار به نمایش گذاشته شده است.
رامین سمیع زاده دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون با اشاره به به ارائه کالاها با تخفیف 20تا 50 درصد در این دوره از نمایشگاه افزود: دسترسی آسان به کالای استاندارد داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود:اصلی ترین اهداف این نمایشگاه شامل توجه ویژه به سلامت روحی، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار و نیز پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری آنها و در ادامه، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان و اسباب بازیهاست.
وی گفت: استاندارد و ایمنی در لوازم کودک و نوجوان به ویژه اسباب بازی ها حرف اول را می زند.
سمیع زاده خاطرنشان کرد: در حوزه مبلمان کودکان تمام لوازم از جمله تخت خواب و اسباب بازی به خاطر حساسیت هایی که فرزندان دارند و رعایت سلامت روحی ،‌روانی و فیزیکی بچه ها باید استانداردهای لازم در این زمینه رعایت شود.
یازدهمین نمایشگاه محصولات نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار که از شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران در یافت آباد- بازار مبل شماره 3  برپا شده است تا روز جمعه میزبان علاقمندان  و حامیان تولید ایرانی است.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار