موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15432
۲۲ دی ۱۳۹۵

تودیع و معارفه مدیر مرکز اوج کودک و نوجوان انجام شد

مدیر شبکه های امید و پویا که پیش از این به عنوان مدیر این مرکز فعالیت داشته است به فعالیت خود به عنوان نائب ‌رئیس هیئت مدیره اوج کودک و نوجوان ادامه می دهد.

به گزارش کودک پرس، مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اوج کودک و نوجوان با حضور مدیران ارشد سازمان هنری رسانه‌ای اوج انجام شد و بر اساس این تصمیم که برای تقویت هرچه بیشتر مرکز اوج کودک و نوجوان اتخاذ شده است وحید ملتجی به تیم مدیریتی مرکز اوج کودک اضافه شد و از این پس به عنوان مدیر این مرکز به فعالیت می‌پردازد.
دکتر محمد سرشار، مدیر شبکه های امید و پویا که پیش از این به عنوان مدیر این مرکز فعالیت داشته است به فعالیت خود به عنوان نائب ‌رئیس هیئت مدیره اوج کودک و نوجوان ادامه می دهد.
مدیر جدید مرکز اوج کودک که از چهره‌های فرهنگی شاخته شده نه تنها اصفهان بلکه کشور است تالیف کتاب‌هایی همچون «امام جوانان»، «طواف پرستوها»، «زيارت»، «بازماندگان»، «من سیاسی‌نویس نیستم» را در پرونده کاری خود دارد و تهیه‌کنندگی چندین اثر تلویزیونی را نیز برعهده داشته است.
وحید ملتجی در هیئت عاشورائیان اصفهان نیز نقش پررنگی داشته و اخیرا اجرا و تهیه کنندگی چندین برنامه فرهنگی در شبکه اصفهان و شبکه اول سیما از جمله «فرهنگ از آنچه به شما می بینید نزدیک تر است» و «پیاده آمده ایم» را بر عهده داشته است.
همكاري با سازمان ملي جوانان تهران در راه اندازی مركز مطالعات راهبردي ،دبير اجرایی هجدهمين جشنواره بین المللی فيلم كودك و نوجوان ،عضو مؤسس و مجري طرح سلسله جلسات تفكر ديني سازمان تبليغات اسلامي، تهیه کننده و مجری طرح پروژه برنامه تركيبي “شب آفتابي”، تهیه کننده و کارگردان مجموعه تیزرهای تلویزیونی “این ده مرد” از دیگر سوابق اجرایی وی در زمینه فرهنگ و هنر بوده است.
لازم به ذکر است؛ مرکز اوج کودک و نوجوان از زیرمجموعه های سازمان هنری رسانه ای اوج است که برنامه های گسترده ای را در زمینه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته و از طریق مجازی و غیرمجازی در حال فعالیت است.

 

 

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار