موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
15399
۱۹ دی ۱۳۹۵

اعطای دیپلم افتخار نقاشی به نوجوان نیشابوری

پس از بررسی هیات داوران از میان آثار رسیده به دبیرخانه، 99 اثر مدال طلایی رنگ، 132 اثر مدال نقره‌ ای رنگ، 78 اثر مدال برنزی رنگ و 234 اثر هم موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

به گزارش کودک پرس، مسئول مرکز 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور گفت: هانیه آمارلویی نوجوان 12 ساله نیشابوری دیپلم افتخار هشتمین مسابقه‌ دوسالانه‌ بین‌ المللی ‌نقاشی کودکان و نوجوانان را با موضوع آب از آن خود کرد.

زهره اکبرآبادی افزود: در این دوره کودکان و نوجوانان 38 کشور جهان به همراه بچه‌ های ایرانی با ثبت پنج هزار و 745 اثر، دین خود را به آب، این نعمت بی‌ نظیر خداوند که جلوه‌ زیبایی و طراوت هستی است ادا کرده‌ اند.

او گفت: پس از بررسی هیات داوران از میان آثار رسیده به دبیرخانه، 99 اثر مدال طلایی رنگ، 132 اثر مدال نقره‌ ای رنگ، 78 اثر مدال برنزی رنگ و 234 اثر هم موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

مسئول مرکز 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور گفت: آیین پایانی هشتمین مسابقه‌ دوسالانه‌ بین‌ المللی ‌نقاشی کودکان و نوجوانان در تهران با حضور مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران کانون و سفرای برخی از کشورهای شرکت کننده معرفی و جوایز آنها شامل نشان‌ های طلا، نقره و برنز و دیپلم‌ های افتخار اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار