153521
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان:

کلاس اریگامی در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان از برگزاری کلاس اریگامی برای اعضای کودک بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی همدان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، منصوره حسینی شعار با اشاره به برگزاری کلاس اریگامی در کتابخانه مرکزی همدان، اظهار کرد:  این برنامه ششم اردیبهشت ماه با حضور اعضای فعال بخش کودک و نوجوان کتابخانه آغاز شد.

وی بیان کرد: بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و رشد خلاقیت اعضای خود اقدام به برگزاری کلاس اریگامی کرد.

 

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان با اشاره به اینکه ساختن شکل‌های جالب اریگامی، سرگرمی جذابی برای کودکان و خانواده‌های آنهاست، خاطرنشان کرد: با استفاده از این روش کاغذ پویا و زنده شده و خلاقیت و قدرت تخیل کودکان بالا می‌رود.

وی با اشاره به معرفی سری کتاب «خیابان جیغ» اثر تامی دونباواند افزود: این کتاب به پیشنهاد اعضای نوجوان کتابخانه انتخاب شد.

حسینی‌شعار درباره معرفی کتاب و نویسنده آن، گفت: نویسنده کتاب «خیابان جیغ» در لیورپول انگلیس به دنیا آمده است.

وی خاطرنشان کرد: او در زندگی حرفه‌های متفاوتی مثل بازیگری در نقش دلقک، تهیه‌کنندگی تئاتر، تدریس نمایشنامه‌نویسی و قصه‌گویی را تجربه کرد و سپس به نویسندگی روی آورد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان همدان با اشاره به اینکه کتاب «خیابان جیغ» در ژانر وحشت نوشته شده و دارای درون‌مایه هیجانی است، افزود: شاید به این دلیل است کتاب تامی دونباواند با استقبال بسیار پسران نوجوان همراه است.

 

وی بیان کرد: دونباواند درباره‌ تجربه‌ نوشتن این مجموعه گفته است «نوشتن داستان “خیابان جیغ” برایم خیلی سرگرم‌کننده است. فقط باید مواظب باشم زیادی خودم را نترسانم!».

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار