موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
153
۰۶ مرداد ۱۳۹۵

راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه درگهان قشم

رئیس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی قشم از راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه شهر درگهان قشم در فضایی به وسعت 30 مترمربع خبر داد.

به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، امینه دریانورد با بیان اینکه بخش کودک کتابخانه درگهان قشم راه‌اندازی شد، اظهار کرد: این کتابخانه با 650 جلد کتاب ویژه حوزه کودک و نوجوان با 420 عضو در رده سنی 7 تا 14 سال تجهیز و آماده ارائه خدمات شده است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و 500 عنوان از تازه‌های کتاب ویژه کودک و نوجوان با هدف استفاده هر چه بهتر و بیشتر آینده‌سازان این مرز و بوم به‌زودی به مجموعه کتاب‌های بخش کودک کتابخانه شهر درگهان قشم اضافه خواهد شد.

به گفته رئیس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قشم، برنامه تابستانه کتابخوانی و آموزشی رده سنی 7 تا 14 سال در شهر درگهان نیز با توجه به اهمیت استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان به‌زودی اعلام خواهد شد.

دریانورد با اشاره به اینکه کتابخانه شهر درگهان در مرکز این شهر واقع شده و دسترسی مدارس به این مجموعه فرهنگی راحت است، تصریح کرد: استقبال خوبی از این کتابخانه صورت گرفته و بخش کودک به‌ عنوان یک ضرورت مورد توجه جدی مسؤولان فرهنگی این شهرستان است.

شهر درگهان به عنوان یکی از سه شهر شهرستان قشم با جمعیتی حدود 12 هزار نفر در 25 کیلومتری شهر قشم واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار