152654
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا – ازبکستان؛

ملی پوشان نوجوان ۵ مدال را در دسته ۹۴ کیلوگرم صید کردند/ عسگری به نقره رسید، اسکندرزاده به برنز

عسگری و اسکندرزاده ملی‌پوشان رده سنی نوجوانان کشورمان به مدال‌های نقره و برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا دست یافتند.

به گزارش کودک پرس ، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و در هفتمین روز مسابقات که در اورگنج ازبکستان در حال برگزاری است؛ رقابت دسته 94 کیلوگرم از ساعت 15:30 بعدازظهر برگزار شد. در گروه A این وزن امیررضا عسگری دون از تیم نوجوانان و رسول معتمدی سده از تیم جوانان به مصاف حریفان خود رفتند.

عسگری دون ملی‌پوش نوجوانان کشورمان، ابتدا وزنه 135 کیلویی را مهار کرد. در مرتبه دوم وزنه 139 کیلوگرم را نتوانست بالای سر ببرد، اما در سومین مرتبه این وزنه را به نام خود ثبت کرد تا در حرکت یکضرب به مدال طلا برسد.

وی در حرکت دوضرب دو وزنه 165 و 172 کیلویی را مهار کرد و برای به دست آوردن مدال طلا نتوانست وزنه 179 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و سرانجام با مجموع 311 کیلوگرم و فقط با یک کیلوگرم اختلاف، نسبت به “مینگ” وزنه بردار تایپه، مدال طلای رده سنی نوجوانان را از دست داد.

 

همچنین “فضیل بیک” وزنه‌بردار نوجوان کشور میزبان که در حرکت یکضرب دسته 94 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرده بود، در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه 162 کیلوگرم را انداخت تا از دور مسابقه این وزن خارج شود.

بدین ترتیب پوریا اسکندرزاده وزنه‌بردار کشورمان که در گروه B در جایگاه نخست قرار گرفته بود، با ثبت وزنه‌های 128 کیلوگرم در حرکت یکضرب، 161 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 289 کیلوگرم به مدال برنز دوضرب و مجموع برسد.

 

رده بندی نهایی وزنه‌برداران دسته 94 کیلوگرم رده سنی نوجوانان:

1- مینگ (تایپه): حرکت یکضرب 137 کیلوگرم، حرکت دوضرب 175 کیلوگرم و مجموع 312 کیلوگرم (یک نقره یکضرب و 2 طلای دوضرب و مجموع)
2- امیررضا عسگری دون (ایران): حرکت یکضرب 139 کیلوگرم، حرکت دوضرب 172 کیلوگرم و مجموع 311 کیلوگرم (طلای یکضرب، 2نقره دوضرب و مجموع)
3- پوریا علی اسکندرزاده (ایران): حرکت یکضرب 128 کیلوگرم، حرکت دوضرب 161 کیلوگرم و مجموع 289 کیلوگرم (2 برنز دوضرب، مجموع و مقام چهارم یکضرب)

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار