152639
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

دستگیری دو نفر در ماجرای زیرگرفتن مردم در مسجد بیرمنگام

پلیس اعلام کرده است که دو مرد ۲۰و۲۲ ساله در ارتباط با ماجرای زیرگرفتن مردم با اتومبیل در خارج از مسجد بیرمنگام و که منجر به مجروح ساختن دو نوجوان گردید، بازداشت شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، دو نفر در ارتباط با ماجرای زیر گرفتن مردم با اتومبیل در خارج از مسجد بیرمنگام که منجر به مجروح شدن دو نوجوان شده بود بازداشت شدند.

دو مرد 22 و 20 ساله به جرم ایجاد صدمات جسمی بازداشت شده و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارند. نوجوان 17 ساله مجروح از جراحات سر و پا رنج می برد و جوان 19 ساله نیز به خاطر جراحات وارده به سر و کمر به بیمارستان منتقل شد.

منابع بریتانیایی عصر جمعه، از ورود یک خودرو به میان جمعیت عابران پیاده حوالی ساعت 2:15 در خارج از مسجد «شاه جلال» شهر بیرمنگام در انگلستان خبر دادند. در این حادثه دست کم دو نفر مجروح شدند.

پلیس انگلستان هنوز تروریستی بودن این حادثه را تایید نکرده است. تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

 

ادی جورج کاراگاه بازرس در این باره گفت: ما مشتاق شنیدن هر گونه اطلاعاتی درباره این حادثه هستیم و هنوز باور داریم که این حادثه تروریستی نبوده است.

روز جمعه محمود شبان نماینده پارلمانی عضو حزب کارگر در بیرمنگام نوشت: حادثه شوکه کننده در این منطقه نگرانی های زیادی را در جامعه محلی به دنبال داشته است.

 

این حادثه در حالی در بیرمنگام روی داد که بریتانیایی ها در هراس از اقدامات تروریستی به سر می برند. بریتانیا در ماه های اخیر شاهد چندین حمله علیه مسلمانان بوده است.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار