موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
152536
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛

دبستان‌هایی که در پایان اردیبهشت تعطیل شوند متخلف هستند

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تعطیل کردن مدارس در پایان اردیبهشت را تخلف دانست و گفت: به مدارس اعلام کردیم که آن تعداد روزهایی که به دلیل آلودگی هوا و برف و سرما تعطیل بودند را باید جبران کنند و بر این اساس مدارس ابتدایی تا ۱۳ خرداد ماه دایر هستند.

به گزارش کودک پرس ، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص زمان دایر بودن مدارس شهر تهران اظهار داشت: به مدارس اعلام کردیم که آن تعداد روزهایی که به دلیل آلودگی هوا و برف و سرما تعطیل بودند را باید جبران کنند و بر این اساس مدارس ابتدایی تا ۱۳ خرداد ماه دایر هستند.

وی در واکنش به این جمله که برخی مدارس عنوان می‌کنند کتاب درسی را تا پایان اردیبهشت‌ماه تمام می‌کنند، گفت: فقط کتاب تمام کردن که مطرح نیست بلکه دانش آموزان تربیت‌های دیگر هم در مدرسه دارند؛ ضمن اینکه دایر بودن مدارس مصوبه شورای معاونان و شورای برنامه‌ریزی تهران است.

باقری با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه، زمان آموزش است، افزود: در گذشته نیز دانش‌آموزان در تابستان تعطیل بودند و یادمان نرود که خرداد ماه هنوز جزو بهار است.

وی تصریح کرد: قطعاً کلاس‌های دبستانی‌ها از پایه اول تا پنجم باید در هفته اول خرداد ماه دایر باشد و پایه ششمی‌ها که امتحانات هماهنگ استانی دارند، کلاس‌های‌شان در کنار امتحانات دایر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: اگر مدرسه‌ای به دستورالعمل ارسالی در خصوص دایر بودن مدارس توجه نکند، تخلف کرده و با آن برخورد می‌شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار