152489
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

اجرای طرح “همسفره” در چهارمحال و بختیاری/ ۱۷۳۰ میلیون تومان هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان برای دو هزار و ۱۳ کودک زیر ۶ سال شناسایی شده از مناطق محروم و کم برخوردار استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح همسفره هزینه شده است.

به گزارش کودک پرس ، علی ملکپور در همایش تقدیر از دستگاه‌ها و مدیران برتر در امر سلامت و بهداشت جامعه اظهار داشت: کمیته امداد استان در سال گذشته برای ارتقاء سطح سلامت خانواده‌های نیازمند بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به بهره‌مندی مددجویان از خدمات بهداشت و درمان افزود: 41 هزار و 760 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند از خدمات آموزشی، بهداشتی و کمک‌های درمانی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای تسهیل در ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد با بیش از 100 مرکز درمانی دولتی و خصوصی و 4 بیمارستان قرارداد و تفاهم‌نامه امضاء کرده است.

ملکپور خاطرنشان کرد: 635 بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد هستند که در سال گذشته مبلغ 315 میلیون تومان برای درمان و تهیه لوازم پزشکی آن‌ها هزینه شده است.

وی از اجرای طرح همسفره در استان خبر داد و گفت: این طرح با کمک مراکز پزشکی و خیران برای تأمین مواد غذایی و پروتئین کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد و 730 میلیون تومان برای دو هزار و 13 کودک زیر 6 سال شناسایی شده از مناطق محروم و کم برخوردار استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح همسفره هزینه شده است.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار