موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
152483
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

شب بخیر بچه‌ها در شبکه کودک

برنامه شب بخیر بچه‌ها به کارگردانی سمیه عبدالله‌زاده هر شب ساعت ۲۱ از شبکه کودک پخش می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، برنامه شب بخیر بچه ها یک رئال عروسکی است که با هدف قصه گویی وترویج آن، سعی در ایجاد شرایط واتفاقاتی دارد که در ساعات شبانگاهی موجب آرامش خاطر خردسالان می شود.

از آنجایی که کودکان علاقه زیادی به تماشای تلویزیون داشته و از آن تاثیر می گیرند،یکی از روشهایی که می توان به وسیله آن آموزش داد که در ساعات مشخصی دیگر نباید تلویزیون ببینند و استراحت کنند،استفاده از بستر قصه گویی است که موجب رشد عاطفی،فکری و ذهنی آنها شده و به درک مفاهیم ارزشی نظیر ایثار، دلسوزی، امیدواری وعدالت که برای کودکان کمتر قبل لمس است، کمک کند.

حضورمجری بازیگر با نام «رعنا»، شخصیت های عروسکی ستاره، حلزون، پلیکان و ماهی، پخش تصاویر آرام بخش همراه با لالایی های متنوع برای هفت شب هفته، از جمله بخشهای مختلف برنامه است.

عوامل و دست اندرکاران برنامه عبارتند از: گروه نویسندگان: نیوشاصدر، مهدی شاه پیری، دستیار و برنامه ریز:مینا سنگ سفیدی، طراحی و ساخت عروسک:هدیه هاشمی و طراح دکور:امیرحسین میر طالب
این مجموعه به تهیه کنندگی سمیه عبدالله زاده کاری از گروه خردسال، در مرحله پیش تولید بوده وقرار است در 90 قسمت 22 دقیقه ایی برای هر شب آماده و در تابستان از شبکه کودک پخش شود.

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار