موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
152465
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

میزبانی کانون پرورش فکری از کودکان و نوجوانان در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی محصولات فرهنگی خود را عرضه می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، بیش از 870 عنوان کتاب‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 12 اردیبهشت 1397 در بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه برای مخاطبان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است؛ حدود 74 عنوان کتاب چاپ اول و بیش از 338 عنوان کتاب‌های تجدید چاپی سال 96 – که 10 عنوان از آن به کتاب‌های بریل ویژه نابینایان اختصاص دارد – از جمله محصولات ارائه شده کانون در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

این کتاب‌ها با موضوع‌های مختلف همچون مذهبی، شعر، داستان، علمی، کتاب کاردستی، آموزشی، رمان، و… در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

کانون پرورش فکری با 55 لوح فشرده، 23 عنوان سرگرمی‌های علمی آموزشی و… میزبان علاقه‌مندان است.

در این دوره از نمایشگاه تمامی کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، نشریه‌ها و لوح‌های فشرده کانون زبان ایران نیز به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

غرفه‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران در بخش‌های «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «ناشران آموزشی» پذیرای علاقه‌مندان است.

 

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز 12 اردیبهشت 1397 به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز 22 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار