152386
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد:

باید هم‌افزایی‌های بیشتری در تئاتر کودک و نوجوان داشته باشید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: باید هم‌افزایی‌های بیشتری در تئاتر کودک و نوجوان داشته باشیم تا روز به روز موفقیت‌های بیشتری کسب شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدکاظم دبیری، امشب در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی جیگی، گفت: از داوران جشنواره، شورای نظارت و اداره هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تشکر می‌کنم، یکی از ظرفیت‌های مشهد، توانمندی هنرمندان ما در فعالیت‌های نمایشی است که در کشور می‌درخشد، به ویژه در حوزه تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی.

وی با اشاره بر لزوم بازنگری و تلاش برای بهبود هرچه بیشتر محتوا و جذابیت‌های تئاتر عروسکی، بیان داشت: برای پررنگ شدن محتوای اسلامی، ایرانی و تجلی تمدن کشورمان در هنرهای نمایشی و بهبود روش‌ها و تکنیک‌های جاذب مخاطب باید تلاش کنیم، هم چنین در حوزه اقتصاد هنر باید جدی باشیم.

 

وی افزود: این اهداف می‌طلبد که جلسات هم‌افزایی متعددی میان کارگردانان، نویسندگان، مدیران و مسوولان هنری داشته باشیم؛ ان‌شاءالله در سال‌های آینده شاهد جشنواره‌های موفق‌تری باشیم.

 

در ادامه دکتر علوی از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی جیگی جیگی با تقدیم تابلویی از تصویر عروسک کلاه قرمزی و عروسک‌گردان مرحوم آن از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تقدیر کرد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار