152363
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

رنج بی‌پایان زنان و کودکان آمریکایی از نقض حقوق بشر/ تعرض به بیش از یک میلیون زن در سال ۲۰۱۷

براساس اطلاعات منتشر شده توسط دفتر اطلاعات شورای دولتی کابینه چین، به نقل از مرکز تحقیقات «Pew»، در سال ۲۰۱۷ به بیش از یک میلیون زن آمریکایی تعرض شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی کودک پرس، براساس اطلاعات منتشر شده توسط دفتر اطلاعات شورای دولتی کابینه چین، به نقل از مرکز تحقیقات «Pew» زنان و کودکان آمریکا از تبعیض آشکار رنج می‌برند.

این گزارش حاکی از آن است که زنان آمریکایی با تبعیض آشکار و همچنین تهدید جدی آزار و اذیت جنسی و نقض حقوق بشر مواجه هستند.

براساس تحقیقات مؤسسه «Pew» مشکلات فقر، بهداشت و ایمنی کودکان در ایالات متحده نگران کننده است.

آمار و ارقامی که سال 2017 در پی شکل‌گیری یک کمپین به نام «من هم قربانی آزار جنسی هستم» ارائه شده است، نشان می‌دهد بیش از یک میلیون زن آمریکایی در سال 2017 قربانی تعرض جنسی شده‌اند.

 

آمار منتشر شده توسط اداره تحقیقات فدرال آمریکا نشان می‌دهد، در سال 2016، 68 هزار و 68 مورد جرایم فیزیکی علیه کودکان زیر 10 سال، 588 هزار و 97 مورد در مورد کودکان بین 11 تا 15 سال و 159 هزار و 193 مورد برای جوانان بین 16 تا 20 ساله گزارش شده است و در بین تمامی این موارد 83 هزار و 611 مورد، موارد جرم جنسی بوده است.

همچنین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد، افراد معلول در ایالات متحده قربانی خشونت دیگر افراد هستند و از رفتار آنها رنج می‌برند.

گزارش «پیو» حاکی از آن است که 58 درصد زنان آمریکایی علاوه بر تمامی دردسرهایشان از تبعیض جنسیتی نیز رنج می‌برند.

 

مرکز تحقیقات «پیو» یک اندیشکده آمریکایی مستقر در واشینگتن دی. سی. است که به ارائه اطلاعات درباره مسائل، نگرش‌ها و روندهای شکل‌دهنده ایالات متحده و جهان می‌پردازد.

رئیس این سازمان از ژانویه 2013 الن موری، معاون مدیر سابق وال‌استریت ژورنال است که جایگزین اندرو کوهت گردید.

پروژه نگرش‌های جهانی پیو یک سری نظرسنجی‌ها و گزارش‌های افکار عمومی در سراسر دنیاست که هدف آن فهم نگرش‌های جهانی درباره موضوع‌های مختلف است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار