152310
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
معاون سیمای خراسان رضوی:

جیگی جیگی را برند استانی می‌کنیم/ تبدیل خراسان رضوی به مرکز عروسکی کشور

معاون سیمای خراسان رضوی با اشاره به تبدیل صدا و سیمای این استان به یکی از مراکز عروسکی کشور، گفت: در این راستا، تلاش می‌کنیم تا تولید مجموعه‌های عروسکی و اجرای برنامه‌های کودک همراه با حضور عروسک را افزایش دهیم.

به گزارش کودک پرس ، علی رضا ابوترابی با اشاره به تبدیل  صدا و سیمای این استان به یکی از مراکز عروسکی کشور، گفت: در این راستا، تلاش می‌کنیم تا تولید مجموعه‌های عروسکی و اجرای برنامه‌های کودک همراه با حضور عروسک را افزایش دهیم.

وی تئاتر عروسکی را هنر مظلومی دانست و بیان کرد:  متاسفانه بسیاری از هنرمندان مطرح این رشته ناشناخته مانده‌اند، همچنین با وجود همه مهارت عروسک‌گردان‌های ما، آنها ناآشنا مانده‌اند.

معاون سیمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی جیگی  بنای خوبی در این استان بود، عنوان کرد:  قطعا جیگی جیگی توسط این جشنواره  معرفی می‌شود و تلاش می‌کنیم، در وهله اول این جشنواره را پوشش دهیم و در وهله دوم روی این شخصیت کار می‌کنیم.

 

ابوترابی با بیان اینکه برای استفاده از این شخصیت به‌عنوان برند خراسان رضوی در برنامه‌های شبکه استانی باید اتاق فکر تشکیل شود، اضافه کرد: باید با کمک خود هنرمندان و دبیر این جشنواره، جلساتی گذاشته شود تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: تلاش داریم تا این موضوع اجرایی شود و شخصیت جیگی جیگی به بهترین شکل به مردم در قالب برند و شخصیت بومی مشهد معرفی شوند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار