موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15231
۱۷ دی ۱۳۹۵

کودکم را نذر خدمت به بیماران کهریزک کردم

نامش "بفراو" است و از قومیت کرد، می گوید "بفراو" به معنی برف آب شده، نامی کمیاب است که 30 سال پیش پدر با عشق برایم انتخاب کرد.

به گزارش کودک پرس، “بفراو” نام زنی از قومیت کرد است که امروز در کهریزک کرج پرستار بیماران و معلولین است و داستان این خدمت به فرشتگان کهریزک، مربوط به نذر کودکی می شود که وی درون شکم دارد.

نامش “بفراو” است و از قومیت کرد، می گوید “بفراو” به معنی برف آب شده، نامی کمیاب است که 30 سال پیش پدر با عشق برایم انتخاب کرد، بزرگ شده دشت های سرسبز سنندج هستم و از مادر زنیت و کدبانوگری و از پدر جوانمردی و تعهد به خانواده را یادگرفتم.

این بانوی جوان که امروز در کرج زندگی می کند و پرستاری دلسوز در سرای بیماران کهریزک است اظهار می کند: روزی که شنیدم برای بار سوم مادر می شوم سر از پا نمی شناختم، داشتم به آرزویم که تشکیل خانواده ای پر جمعیت با فرزندان متعدد بود می رسیدم، پسری دارم که در کلاس چهارم و دختری دارم که در کلاس دوم ابتدایی درس می خوانند، ماه های اول بارداری ام بود و من هنوز در سرخوشی خود غرق بودم که پزشک در آزمایش غربال‌گری سه ماهگی کودکم بعد از معاینه قلبش گفت، امکان دارد قلب کودکت از کار بیفتد یا اینکه دچار ناراحتی قلبی باشد، بعد به من گفتند آزمایش های بعدی را انجام بده.

“بفراو” ادامه داد:  بعد از دیدن جواب آزمایش ها هم گفتند، بله اشکال وجود دارد و قطعی است و بعد از آن هم آزمایش‌های آمینو سنتز که برای بارداری های پر خطر است انجام دادم و تا آمدن جواب آن که1 ماه طول می کشد روزهای پر اضطرابی را پشت سر گذاشتم، اینبار جواب آزمایش ها سالم بود، اینگونه بود که من سلامتی کودک درون شکمم را نذر خدمت به بیماران و ناتوانان کهریزک کردم و از آن زمان تا کنون که کودک به دنیا نیامده ام 7ماهه است به اینجا آمده و از این فرشتگان زمینی نگهداری می کنم.

وی ادامه داد: به این ترتیب سلامتی کودکم را به دست خدا سپردم و از وقتی که اینجا هستم دنیای دیگری به رویم باز شده است که صبر و محبت بزرگترین بخشهای آن است، اکنون نعمتهای خداوند به خصوص سلامتی را بهتر درک می کنم و تا عمر دارم می خواهم در اینجا خدمت کنم و می دانم این دریچه تازه باز شده در زندگی ام لطف ناشی از لطف خداوند بزرگ است.

این بانوی پرستار می افزاید: در اینجا بعد از رسیدگی به بیماران و معلولینی که نمی توانند کارهای خود را انجام دهند و زمانی که به کودکان بیمار مانند فرزندان خود رسیدگی می کنم، سرشار از احساسات خوش می شوم و خوشحالی زیادی به من دست می دهد، از کار خود رضایت دارم و وجدانم راحت می شود و می توانم آن زمان از اعماق وجود حس کنم که زندگی را دوست دارم .

وی با اشاره به سختیها و حساسیت کار در بخش کودکان کهریزک می گوید: در اینجا مسئولیت زیادی بر عهده ما است، نه به لحاظ کار بلکه این کودکان عمیقتر از دیگر کودکان احساسات را درک می کنند و از نگاه پرستاران محبت و مهر را طلب می نمایند، ما باید آنچنانکه به فرزند خود رسیدگی می کنیم چند برابر بیشتر را در اینجا خرج کنیم، باید مادری مهربان برای بیش از بیست بچه فرشته صفت باشیم.

“بفراو” در پایان گفت: من اینجا تمام کودکان را به یک اندازه دوست دارم و مانند یک مادر نمی توانم بینشان تفاوت قائل شوم، اتفاقی که برای کودک درون شکمم رخ داد باعث شد به یکباره مادر چندین بچه شوم که فرشته روی زمین هستند و تا عمر دارم خداوند را برای این لطف شکر می گویم.

 

 

منبع: تیتریک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار