موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
152304
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

ربات سخنگوی پرستار کودک به بازار آمد+ تصاویر

اگر زمان کافی برای پاسخ به تمام سوال‌های کودک خردسال خود را ندارید یا در حل کردن تمرین‌های درسی آن‌ها مشکل دارید می‌توانید از جدیدترین ربات سخنگوی پرستار کمک بگیرید.

به گزارش کودک پرس ، شرکت آمازون که سایت اینترنتی مشهور فروش کالا را در اختیار دارد در کنار فروش، محصولاتی هم تولید می‌کند که مشهور‌ترین آن، دستیار صوتی منزل و محل کار به نام اَلکساست.

 

به تازگی شرکت آمازون محصول جدیدی از گروه دستیار‌های صوتی هوشمند به نام (Echo babysitter) تولید کرده است که می‌تواند از کودکان نگهداری کند و به سوال‌ها و کنجکاوی‌های آن‌ها درباره دنیا و طرز کار وسایل پاسخ دهد.

این ربات سخنگو که با قیمت ۸۰ دلار روانه بازار‌های جهانی شده است همچنین می‌تواند برای کودکان داستان‌های انتخابی بخواند.

ربات پرستار کودک به وسیله والدین قابلیت کنترل دارد و می‌تواند موسیقی یا کتاب‌های صوتی را برای کودکان بخواند و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد، این ربات در سه رنگ قابل انتخاب است و در صورتی که کودک ربات را شکست والدین می‌توانند نمونه رایگان و جدید آن را تهیه کنند.

مقام‌های آمازون به تازگی اعلام کرده اند، سرویس جدید به اشتراک گذاری بیش از 10 هزار عکس، فیلم، سریال و نمایش‌های تلویزیونی برای کودکان و خردسالان را راه اندازی کرده اند و والدین می‌توانند فیلم یا داستان صوتی مورد نظر خود را برای کودکان انتخاب کنند.

ربات پرستار دارای دامنه کلمات بسیار مودبانه است تا کودکان کلمات مناسب را فرا بگیرند و می‌تواند به آن‌ها در درس هایی چون علوم، ریاضی، املا و نیز تعاریف اصطلاحات کمک کند.

 

این دستگاه قابلیت برنامه ریزی به وسیله والدین را دارد تا کودکان پس از بازگشت از مدرسه زمان مناسب برای استراحت، بازی، انجام تکالیف درسی، صحبت با والدین و خواب کافی را به دست آورند.

کارشناسان هدف از ساخت این ربات را کمک به والدین شاغل اعلام کرده اند که زمان کافی برای انتخاب فیلم یا داستان متناسب با سن کودک خود ندارند و یا نمی‌توانند در حل تکالیف درسی به آن‌ها کمک چندانی کنند.

 

والدین با استفاده از بخش داشبور موجود در نرم افزار دستگاه (Parent Dashboard) می‌توانند تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار